Here we come again...........

12 januari 2018 - Melbourne Airport, Australië

Nadat ik Bo naar Carline heb gebracht, want daar logeert ze een nachtje, samen thuis gegeten.
Vanmiddag nog een klein ongelukje met Bo. Ik was even met haar bij Harrie Pierik. Aangezien ze bang van hun hond is, loopt ze rechtstreeks naar ons. Het probleem is dat Harrie bezig is met een oude schuur. De gierput leegmaken. Het ziet er voor Bo uit dat ze erover kan lopen, maar ze zakt tot haar buik vol in de drijfmest. Harrie rent om en Bo gaat terug. Ze zakt niet verder weg en Harrie kan haar vastgrijpen. Bah......
Eerst haar met de slang afgespoten en daarna samen met Rik naar de hondenwasserette, want ja die hebben we zelfs in Wierden.
Ongelofelijk wat stinken. Drogen en naar huis, thuis lekker in haar mandje onder een handdoek.
Rik brengt ons naar Schiphol en hij blijft vannacht bij een vriend in Amsterdam, samen stappen, vandaar dat Bo uit gaat logeren. Harrie geeft de dieren morgenvroeg hooi.
Eigenlijk brengt Rik ons niet, maar zit hij op de achterbank een film te kijken, hij rijdt mee 😜
Hij dropt ons en rijdt door naar Xavier.

IMG_0710
Brrrr, het is koud. Bagage op de kar, 2 koffers voor ons en 1 grote tas voor Niels.
Het is helemaal niet druk op Schiphol. We geven onze bagage af en drinken een kop koffie. De lounge is te ver.

IMG_0713   IMG_0716
Op naar de gate. We kunnen vrij snel boarden en zitten voorin.
Kijk dit bijzonder is en luxe, I know. Maar als ik economy class deze vlucht zou moeten reizen, weet ik niet of ik zou gaan. Want dan was ik zeker bij aankomst 1 week slecht te pas en bij terugkomst nog een keer. Dus dat gaan we niet doen. En gewoon omdat het kan.
We installeren ons en beginnen met champagne 🥂Ik eet wat kleine hapjes, beginnend met kaviaar, want ja waar krijg je dat anders ......

IMG_0722

Omdat het niet druk is wordt op een andere stoel ons bed gemaakt, matrasje erin, heerlijk comfortabel. Het vliegtuig vertrekt ruim een uur later dan gepland.
We kijken wat film en ik ga rond 01.00 Nederlandse tijd slapen. Wel even de vliegtuig pyama aan. Ben kijkt nog wat langer film.
Heerlijk een paar uur slapen, ruim een uur voor de landing maken ze me wakker. Ik ga eerst douchen. Dat is en blijft bijzonder, heerlijk.

IMG_0723  IMG_0727
Ontbijten, lekker vers fruit, toast en yoghurt. En niet te vergeten - voor mijn reismaatjes -🍈 thee.

1. Jet:
    18 januari 2018
    Leuk om jullie verhaal te lezen.
    Mam fijn dat beter met je gaat😘ik zat nog aan je te denken!
    Pap leuke foto’s.Ga veel meer foto’s maken.
    Doe Niels de groeten en tot het volgende verhaal!🙋🏻
  2. Frida Lugtenberg:
    19 januari 2018
    Ook ik ben veel te laat met een reactie ,het gaar jullie weer gq
  3. Frida Lugtenberg:
    19 januari 2018
    Ik ben weer aan de late kant om wat te melden.Maar nu neem ik de tijd ervoor.De storm is voorbij het was gisteren echt heel erg in het oosten.Jullie genieten weer van het land en de mensen die kent.Groeten voor jullie beiden.en Niels.