Het zit erop.......

13 maart 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Om 05.00 ( 02.00 NL tijd) gaat het wekkertje,pffff....

Thee maken, laatste spullen in de koffer. Ze komen de bagage ophalen. Hij is erg behulpzaam, checkt nog even of we onze mobiele telefoons hebben en paspoorten, schattig hé.

We checken uit, bagage in de auto en hup naar de luchthaven. Het is plm 30 min. rijden. Op de luchthaven kunnen we direct onze bagage inchecken. We moeten eerst met het treintje naar terminal A, een speciale terminal voor A380's. We gaan de lounge in. Ben besteld een ontbijtje a la carte, ik ga op onderzoek uit en pak zelf het eea bij elkaar, bestel een koffie. Het is hier in de lounge een oase van rust, heerlijk.

Vanuit de lounge gaan we via een lift rechtstreeks in het vliegtuig. Top geregeld.

IMG_3683

Binnen het half uur hebben we allebei onze pyama aan. We kunnen aangeven, wanneer we willen douchen en eten. Horloge op NL tijd ! Heerlijk slapen. Ik slaap zo goed , dat ik niet eens meer in de gaten heb dat ik in een vliegtuig ben.

Rond 11.30 NL tijd maakt Ben me wakker, eerst even wakker worden, douchen en ontbijten. Om 13.00 landen we.

IMG_3685

Ik realiseer me heel bewust dat First Class vliegen extreem luxe is, maar ik merk dat ik weinig last heb van het vliegen, stress, drukte en geluiden. Ik wordt niet ziek en heb dus geen dagen hoeven af te schrijven, omdat ik niet functioneerde. Ik ben Ben dus wel erg dankbaar dat hij het zo geregeld heeft. Ik heb nu maximaal kunnen genieten van deze reis.

Bert komt ons ophalen. We hebben onze bagage erg snel en gaan op zoek naar Bert. De bagage past precies. Op naar Apeldoorn, waar Rik gisterenavond Ben zijn auto heeft neergezet.wedrinken bij Bert nog een koffie en zijn rond 15.30 thuis, heerlijk !!

Bo is helemaal blij en uitgelaten. RIk komt iets later ook thuis, ook hij is (geloof ik) blij.

Dank jullie wel allemaal van het lezen van mijn (onze) verhalen.
Ik vond het een genot om te kunnen schrijven en dit met jullie te mogen delen

1. Hetty:
    18 maart 2017
    Wat heb ik genoten van jullie reisverslag
    Thanks