Dubai

10 februari 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Rond 07.35 (+3 uur) land ik op Dubai.

Volgens de stewardes land ik in dezelfe hal dat we moeten vertrekken. Ben zit in de taxi onderweg naar de luchthaven. Ik loop naar de lounge, helaas verkeerde vertrekhal. Ik neem de trein naar de andere vertrekhal. Op naar de lounge, waar Ben inmiddels is.

Gezellig, nu samen verder.

IMG_1899

Voordat we boarden haal ik nog drank voor Niels, wodka om te mixen. De drank in Australie is enorm duur, nl. 4x zo duur. Deze moet ik laten verzegelen.

Voordat we het vliegtuig ingaan, wordt de drank ingenomen. Deze kunnen we op Melbourne weer afhalen.

We zitten achter elkaar. De stewardess vraagt of we niet liever naast elkaar willen zitten, zeker weten. Ze vraagt mede passagiers of deze willen ruilen. We pakken het spul op en zitten naast elkaar. Tussen ons in zit een wandje, maar deze kan naar beneden.

IMG_1868

We hebben een lange vlucht voorde boeg, zetten onze  horloges vast op Melbourne tijd (+ 7 uur tov Dubai/+ 10 uur tov NL).

Eerst wat drinken, film kijken en dan slapen, zodat we langzaam wennen aan het tijdsverschil.

1. Judith:
    11 februari 2017
    Heey Ellen, wat zie ik, werd je verrast met een bloem op de luchthaven van Dubai ?
  2. Ben en Ellen Busser:
    12 februari 2017
    Hoi Judith, degene die verrast werd was ik.....
    Ben