Reacties

Reacties 101 - 150 van 157

Naam Reactie Datum
Hetty Wat heb ik genoten van jullie reisverslag Thanks 18 mrt. '17
Frida Lugtenberg Ook dit is weer een heel goed verslag En duidelijk… 15 mrt. '17
Frida Lugtenberg Wat een enig verhaal en zo open ,leuk om zo iemand… 15 mrt. '17
Frida beumer Geweldig weer die belevenissen en gesprekken. Goede… 12 mrt. '17
Frida Lugtenberg Wat hebben jullie daar veel beleefd en gedaan en aparte… 11 mrt. '17
Frida Lugtenberg Een leuke en gezellige afsluiting met mensen die jullie… 11 mrt. '17
Hetty Wat heb ik genoten van jullie reisverslag Goede reis… 10 mrt. '17
Frida beumer veel plezier nog en goede reis naar de volgende bestemming.… 2 mrt. '17
Ben en Ellen Busser Ellen is bruin geworden.... ik alleen rood. De komende… 2 mrt. '17
Jet Wat is daar mooi zeg, geweldig te eten tussen al die… 2 mrt. '17
Jet Ja dat vind ik ook, jullie zijn idd bruin geworden.Fijn… 2 mrt. '17
Frida Lugtenberg Zo nu geen km meer en de tijd in de gaten houden.Wat… 1 mrt. '17
Frida Lugtenberg Wat Zul jij blij zijn als je weer in T mag rijden.Kan… 1 mrt. '17
Hetty Heavy. Day geweest Mooi verslag 1 mrt. '17
Ben en Ellen Busser Dank Hetty, misschien probeer ik het nog wel een keer.....… 27 feb. '17
Hetty Ben kan ook prima een verslag schrijven Weer een geweldige… 27 feb. '17
Frida beumer Zeer bijzonder en leuk dat ook daar er wat ruist in… 26 feb. '17
Ben en Ellen Busser Nou Mam, dat dromen is wel over. Ik vind dolfijntjes… 26 feb. '17
Frida Lugtenberg Geweldige aflevering dit keer. Ellen je moet niet… 26 feb. '17
Jacq Cool!!!! Wat een mooie dag. Leuk om te lezen:-)) 26 feb. '17
Hetty Heerlijk om te volgen jullie prachtige reis 26 feb. '17
Hetty Wat een gewéldige belevenis weer Ik geniet mee 26 feb. '17
Bert Mooi fotowerk! 24 feb. '17
Frida beumer Niet zeuren met een Ignis over zulke mooie wegen.… 23 feb. '17
Frida Lugtenberg Zo gauw als ik op de mob.een ping Hoor ga ik snel… 23 feb. '17
Frida Lugtenberg We hebben gezellig met Rik en Jet bij Jullie thuis… 23 feb. '17
Ben en Ellen Busser Dank voor jullie reacties. Het is inderdaad heel mooi.… 23 feb. '17
Jet Wat een leuke plek om rond te trekken.Het ziet er… 22 feb. '17
Tim ten Berge Ziet er goed uit Ellen en Ben. Jaloers, vooral die… 22 feb. '17
Frida Lugtenberg Wat ligt hij daar lekker.Heb Niels vandaag gesproken… 22 feb. '17
Ellen Ik vind het leuk om te schrijven, Ben controleert… 22 feb. '17
Judith Wat een stoere auto voor Niels ! Ellen en Ben, veel… 21 feb. '17
Frida Lugtenberg Wat zijn het toch leuke beesten om te zien.Ellen je… 21 feb. '17
Frida Lugtenberg Het is weer een leuk verhaal van de fabriek en rondom… 21 feb. '17
Hetty Geweldig Ik geniet van de verslagen Veel plezier 21 feb. '17
Frida beumer jongens,leuk weer om alles te zien.Ga zo door en inderdaad… 20 feb. '17
Frans Lugtenberg Hoi Ben, Ellen en Niels, wat een mooie verslagen en… 20 feb. '17
Jet Leuke foto's , prachtig waterval,het ziet er… 20 feb. '17
Jet Gaaf niels, eigen bier maken! 20 feb. '17
Jet Mooi hoor, jullie hebben veel gezien lees ik.We bellen… 20 feb. '17
Bert Wij raken verslaafd aan de berichten van jullie van… 19 feb. '17
Frans Lugtenberg Hoi Ellen, Ben en Niels, wat mooi toch allemaal. Een… 19 feb. '17
Ben en Ellen Busser Het programma was tot nu toe wel vol, nu gaan we het… 19 feb. '17
Hetty Wat een mooi verslag weer Ik geniet er van 19 feb. '17
Frida Lugtenberg Geweldig war jullie en doen daar. En geen moment van… 18 feb. '17
Ellen Hai, wat leuk dat jullie allemaal met ons meegaan,… 18 feb. '17
Ben en Ellen Busser allemaal, dank voor de reacties. We blijven schrijven.… 18 feb. '17
Ben en Ellen Busser Mieke, we genieten met volle teugen, allereerst om… 18 feb. '17
Hetty Prachtig weer 17 feb. '17
Hetty Wat mooi weer deze foto's en verslag Super En… 17 feb. '17

« Vorige 1 2 3 4 Volgende »